jueves, 4 de abril de 2013

Adimen-urritasuna edo autismoa Haur-Hezkuntzako gelan.- Marta Sarasa Maia, Leire Darretxe Urrutxi, Zuriñe Gaintza Jauregi

Adimen-urritasuna edo autismoa Haur-Hezkuntzako gelan.

Euskal Herriko UnibertsitAeak argitaratu du.


Egileak:
Marta Sarasa Maia, Leire Darretxe Urrutxi, Zuriñe Gaintza Jauregi

LIBURU HONEN FITXA:

ADIMEN URRITASUNA ETA AUTISMOA HAUR HEZKUNTZAKO GELAN: ANIZTASUNETIK ABERASTASUNERA

Autorea:

Marta Sarasa Maia, Leire Darretxe Urrutxi eta Zuriñe Gaintza Jauregi

ISBN:

ISBN: 978-84-9860-600-3

Egilea:

Marta Sarasa Maia. Donostiako Irakasleen Unibertsitate eskolako irakaslea. Saila: Bilakaeraren eta Hezkuntzaren Psikologia.
Leire Darretxe Urrutxi. Leioako Irakasleen Unibertsitate eskolako irakaslea. Saila: Didaktika eta Eskola Antolakuntza.
Zuriñe Gaintza Jauregi. Leioako Irakasleen Unibertsitate eskolako irakaslea. Saila: Didaktika eta Eskola Antolakuntza.

Helburuak:

Eskola Inklusiboaren ildotik, ikasmaterial honen helbururik nagusiena hurrengoa da. Alde batetik, adimen-desgaitasuna edo autismoa duten pertsonekiko eta haien familiarekiko jarrera positiboa sustatzea, hau da, haiekiko interesa sustatzea eta sentsibilizatzea, aurre iritziak alde batera utzita. Honekin batera, eskolak ikasle guztien heziketa prozesua aurrera eramateko dituen zailtasunetaz eta erronkaz ere hausnartzea dugu helburu.

Norentzat izan daiteke baliagarria:

Magisteritza ikasketak egiten ari diren ikasleei bereziki dago zuzenduta, hala ere baliagarria izan daiteke ere irakasleak direnentzat eta adimen-urritasuna eta autismoaren espektroaren nahasteei buruz gehiago jakin nahi dutenentzat.

Edukia eta egitura:

Liburu honek bost atal nagusi ditu. Lehenengoan adimen-desgaitasuna zertan datza azaltzen da. Bigarrenean, autismoaren espektroaren nahasteak azaltzen dira. Hirugarren atalean, behaketa bat nola egiteko ideiak ematen dira. Laugarrenean, gela antolatzeko ideia garrantzitsu batzuk proposatzen dira. Bosgarrenean, familiaren eta eskolaren arteko harremanei buruzko hausnarketa egiten da.